Χρόνια σας πολλά!
Η ομάδα του Βike Οdyssey βρέθηκε στον δεύτερο σταθμό του αγώνα, την πανέμορφη Καστανιά. Εκεί συναντήσαμε τον πολιτιστικό σύλλογο και τον πρόεδρο του χωριού, Γεροντόπουλο Ιωάννη. Ήταν πολύ θετικοί και ενθουσιασμένοι που το Bike Odyssey επέλεξε την Καστανιά να αποτελεί τον τελικό σταθμό του συγκεκριμένου εταπ. Συνέχεια























