B&N Forum – Τελευταίες Συζητήσεις

Προβολή

Αρχείο χρήστη: bncycling

5ο ΚΥΠΕΛΛΟ ΜΤΒ ΛΥΓΓΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Διασυλλογικού αγώνα
Ορεινής Ποδηλασίας «5ο ΚΥΠΕΛΛΟ ΜΤΒ ΛΥΓΓΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 2008»

Ο Όμιλος Φίλων Ποδηλάτου Ιωαννίνων (ΟΦΠΙ) με το Δήμο Πασσαρώνος κα
τον Εξωραϊστικό-Πολιτιιστικό Σύλλογο Λύγγου «η Αγία Τριάδα»
διοργανώνουν, με έγκριση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας (Ε.Ο.Π.),
τον Διασυλλογικό Αγώνα Ορεινής Ποδηλασίας

«5ο ΚΥΠΕΛΛΟ ΜΤΒ ΛΥΓΓΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ» την Κυριακή 22 Ιουνίου 2008.

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Δ.Δ. Λύγγου του Δήμου Πασσαρώνος, 22 χιλιόμετρα από τα
Ιωάννινα.

ΔΙΑΔΡΟΜΗ: Κλειστή – μέτρια προς δύσκολη, σιρκουί, 5,1 χιλιόμετρα
(Χάρτης, σκίτσο διαδρομής και

δήλωση συμμετοχής στην ιστοσελίδα: www.ofpi.gr , αθλητικά –
προκήρυξη).

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: Ανδρών – Νέων, Εφήβων, Παίδων και Ανεξάρτητων (ΟΡΕΝ).

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

09.00: Άφιξη αθλητών στο χώρο του Λαογραφικού Μουσείου Λύγγου,
εγγραφή αθλητών.

10.00: Ακριβώς εκκίνηση αγώνα κατηγορίας ΟΡΕΝ, ένας γύρος, 5,1
χιλιόμετρα.

10.30: Ακριβώς εκκίνηση αγώνα κατηγορίας Παίδων, ένας γύρος, 5,1
χιλιόμετρα.

11.00: Ακριβώς εκκίνηση αγώνα κατηγορίας Εφήβων, δύο γύρους, 10,2
χιλιόμετρα.

11.45: Εκκίνηση αγώνα κατηγορίας Ανδρών – νέων, 5 γύρους, 25,5
χιλιόμετρα.

13.30: Τελετή Βράβευσης στο Λαϊκό Μουσείο Λύγγου.

14.00: Ακολουθεί γεύμα με τοπικές πίτες και εδέσματα στο Πολιτιστικό
Κέντρο Λύγγου για όλους

τους συμμετέχοντες.

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν στον αγώνα κατηγορίας ΟΡΕΝ όλοι οι άνω των
16 ετών, ενώ στις άλλες κατηγορίες όσοι ανήκουν στη δύναμη σωματείων της
Ε. Ο. Π. Όλοι συμμετέχουν με δική τους ευθύνη ή του κηδεμόνα τους. Οι
διοργανωτές δεν έχουν καμία υποχρέωση για κάθε ενδεχόμενο ατύχημα ως και
φθορά ή απώλεια αγωνιστικού υλικού.

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ: Ισχύουν οι κανονισμοί της Ε. Ο. Π. Για οτιδήποτε
απρόβλεπτο αποφασίζει επί τόπου τελεσίδικα η Αγωνόδικη Επιτροπή, η οποία
έχει το δικαίωμα τροποποίησης του αγώνα.

ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ: 1ος Νικητής: Κύπελλο, χρυσό μετάλλιο, δίπλωμα.

2ος Νκητής: Αργυρό μετάλλιο, δίπλωμα

3ος Νικητής: Χάλκινο μετάλλιο, δίπλωμα. Όλοι οι συμμετέχοντες δίπλωμα.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΟΡΟΙ: Υπάρχει δυνατότητα δωρεάν διανυκτέρευσης για το
Σάββατο 21-06-08

σε σπίτια του χωριού Λύγγος. Τηλέφωνο 2651084851 κα Μιράντα
Παπαϊωάννου.

Στο Ηotel ΚΕ-ΚΩΠ, στα Ιωάννινα, τηλ.: 26510-20188, γίνονται
κρατήσεις, 20 Ευρώ

με πρωϊνό και το φαγητό 10 Ευρώ (με παραγγελία!).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ποδηλάτες κάτω των 18 ετών συμμετέχουν με γραπτή
συγκατάθεση του κηδεμόνα. Οι

αθλητές να έχουν την αθλητική τους ταυτότητα θεωρημένη από γιατρό.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Μέχρι την Παρασκευή 20-06-08 στο Τηλ./ Φαξ:
26510-37522

ή στο E-mail: info@ofpi.gr

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Στο τηλέφωνο: 6974083835.

https://bncycling.com.venus.dnstemplate.com/

https://bncycling.com.venus.dnstemplate.com/

Δεύτερο μεγάλη νίκη για τον Κονταντόρ

Ο
Αλμπέρτο Κονταντόρ της Αστάνα μπορεί να μην κατάφερε να κερδίσει ούτε
ένα ετάπ στον 91ο γύρο Ιταλίας, όμως στέφθηκε νικητής του αγώνα την
Κυριακή 1/6 στο Μιλάνο. Αυτό είναι κάτι που δεν συνηθίζεται, αλλά ο
25χρονος Ισπανός, νικητής και του περσινού γύρου Γαλλίας, έσπασε το σερί
των 11 χρόνων που ήθελε να κερδίζουν Ιταλοί ποδηλάτες το «Τζίρο Ντ
Ιτάλια». Η διαφορά τελικά έφτασε το 1 λεπτό και 57 δευτερόλεπτα από τον
δεύτερο, Ρικάρντο Ρικό (Σαουνιέρ Ντουβάλ) και 2 λεπτά και 54
δευτερόλεπτα από τον τρίτο, Μάρσιο Μπρούσεγκιν της Λάμπρε. Ο αγώνας είχε
διάρκεια 23 ημέρες, ξεκίνησε στις 10/5 από το Παλέρμο της Σικελίας και
περνώντας σχεδόν από κάθε γωνιά της χώρας, κατέληξε στο Μιλάνο, που
παραδοσιακά τα τελευταία χρόνια ολοκληρώνεται ο αγώνας.

Ο υπεύθυνος της Αστάνα, και πρώην προπονητής του Λάνς
Άρμστρονγκ, Γιόχαν Μπρουινέλ σχολίασε τον αθλητή του, στο bikeradar.com:
«ο Κονταντόρ όταν ανηφορίζει κάνει πράγματα που μόνο ο Άρμστρονγκ ήξερε
να κάνει. Έχει ψυχολογία νικητή».

Όσο για τις υπόλοιπες κατατάξεις του αγώνα ο Εμανουέλε Σέλα (Σι Ες
Εφ Γκρουπ) έχοντας κερδίσει τρία ετάπ πήρε τη φανέλα των βουνών, χωρία
να αντιμετωπίσει ιδιαίτερα προβλήματα. Ο Ντανιέλε Μπενάτι της Λίκουιγκας
πήρε τη φανέλα των πόντων και ο δεύτερος της γενικής, Ρικάρντο Ρικό,
ήταν πρωτοπόρος στην κατάταξη των νέων.

Ο Γύρος Ιταλίας είναι ο πρώτος από τους τρεις μεγάλους γύρους που
διεξάγονται κάθε χρόνο (γύρος Γαλλίας και γύρος Ισπανίας οι άλλοι δύο).
Φέτος όμως ο νικητής του γύρου Ιταλίας, αλλά και περσινός νικητής του
«τουρ ντε Φράνς», Αλμπέρτο Κονταντόρ δεν θα μπορέσει να υπερασπιστεί τον
τίτλο του στο μεγαλύτερο ποδηλατικό γεγονός κάθε χρονιάς, επειδή η
διοργανώτρια αρχή του γύρου Γαλλίας δεν προσκάλεσε την Αστάνα,
προκαλώντας αντιδράσεις.

Παντρεύτηκε ο ομοσπονδιακός προπονητής ορεινής ποδηλασίας, Σταμάτης Ρώμας

Την
εκλεκτή της καρδιάς του, Μαρίνα συνάντησε στα σκαλιά της εκκλησίας των
Αγίων Αναργύρων Ηλιούπολης ο ομοσπονδιακός προπονητής της ορεινής
ποδηλασίας, Σταμάτης Ρώμας, για να ενωθούν με τα δεσμά του γάμου. Στην
γαμήλια τελετή παρευρέθησαν πλήθος συγγενών και φίλων του ζευγαριού,
αθλητές ποδηλασίας, που έδωσαν ευχές για βίον ανθόσπαρτον

Τζωρτζάκης και πάλι

Σε σαββατοκύριακο των αδερφών Τζωρτζάκη εξελίχθηκε το διήμερο
31/5-1/6 στο νομό αττικής, που διεξήχθησαν δύο ποδηλατικοί αγώνες, στα
Σπάτα (31/5) και τη Νέα Ιωνία (1/6). Ο 19χρονος Πολυχρόνης Τζωρτζάκης
σημείωσε την 9η νίκη από την αρχή τα σεζόν, περνώντας μόνος του τη
γραμμή τερματισμού στο 3ο σιρκουί Σπάτων, με τον αδερφό του, Γιώργο να
κερδίζει τους υπόλοιπους στο σπριντ, παίρνοντας την δεύτερη θέση.

Την επόμενη ημέρα, στο σιρκουί στη Νέα Ιωνία ο Γιώργος
Τζωρτζάκης επέβαλε το δικό του ρυθμό από την αρχή του αγώνα,
σημειώνοντας την 6η προσωπική νίκη, στην χρονιά. Μάλιστα οι δύο Χανιώτες
του Τάλου Anek Lines είναι και οι δύο ποδηλάτες που έχουν τις
περισσότερες νίκες από την αρχή του 2008. Αναλυτικότερα:

3ο σιρκουί Σπάτων

Στην μεγάλη ποδηλατική γιορτή των Σπάτων, που συγκέντρωσε
περισσότερους από 120 ποδηλάτες, ο Πολυχρόνης Τζωρτζάκης του Τάλου Anek
Lines ήταν ο ταχύτερος όλων και στέφθηκε νικητής στην κατηγορία νέων. Ο
19χρονος ποδηλάτης από τα Χανιά, αποσπάστηκε έξι στροφές πριν το τέλος
με τον Ελπιδοφόρο Ποτουρίδη (ΟΦ Νέας Ιωνίας), αλλά ο ίδιος κρατήθηκε
μπροστά από τους υπόλοιπους μέχρι τον τερματισμό, σημειώνοντας την 9η
νίκη φέτος, στην πρώτη του χρονιά στην μεγάλη κατηγορία.

Δεύτερος πέρασε τη γραμμή τερματισμού ο αδερφός του νικητή, Γιώργος
Τζωρτζάκης που αγωνίστηκε στους άνδρες και λίγο πιο πίσω ο τρίτος
αθλητής του Τάλου Anek Lines, Γιάννης Δρακάκης. Ωστόσο έγιναν ξεχωριστές
βραβεύσεις στις κατηγορίες με τους Γιάννη Δρακάκη και Δημήτρη
Πολυδωρόπουλο και ανεβαίνουν στις δύο επόμενες θέσεις του βάθρου των
νέων, δίπλα στον Πολυχρόνη Τζωρτζάκη. Στην κατηγορία ανδρών οι Γιώργος
Τζωρτζάκης (πρώτος, Τάλως Anek Lines), Ελπιδοφόρος Ποτουρίδης (δεύτερος,
ΟΦ Νέας Ιωνίας) και Δημήτρης Δημητρακόπουλος (τρίτος, ΝΟ Κυ) μοιράστηκαν
τις τρεις θέσεις του βάθρου των ανδρών.

Στους έφηβους ο Πέτρος Γκαζώνης του Θησέα Ζωγράφου ήταν ο μοναδικός
που κρατήθηκε ανάμεσα στους δέκα καλύτερους άνδρες, με αποτέλεσμα να
πάρει την νίκη στην κατηγορία του, αφήνοντας δεύτερο τον Κώστα Ευσταθίου
(ΠΑΣ Ασκληπιός) και τρίτο τον Νίκο Βρουβάκη (Τάλως Anek Lines).

Τέλος στις υπόλοιπες κατηγορίες τα χρυσά μετάλλια κατέκτησαν η
Κορασίδα, Ελευθερία Κανδηλάκη (Τάλως Anek Lines), στους Παμπαίδες ο
Δημήτρης Κουτσονικολής (Πρωτέας Κερατσινίου), στα μίνι μεγάλα ο Νίκος
Μαμαλουκάκης (Τάλως Anek Lines) και στα μίνι μικρά ο Δημήτρης
Λιακόπουλος (ΑΟ Δύμης).

Σιρκουί Νέας Ιωνίας

Την Κυριακή 1η Ιουνίου ο Γιώργος Τζωρτζάκης του Τάλου Anek Lines
σημείωσε ακόμα μια σπουδαία νίκη στους εγχώριους ποδηλατικούς αγώνες.
Αποσπάστηκε από τα πρώτα χιλιόμετρα στο σιρκουί της Νέας Ιωνίας, με
αποτέλεσμα να υπάρξει πολύ μεγάλη ένταση. Οι περισσότεροι ποδηλάτες
πέρασαν ένας – ένας τη γραμμή τερματισμού, με τον δεύτερο, Σωτήρη
Εξαρχοπουλο (Ολυμπιακός Π-Χ) να ολοκληρώνει τον αγώνα με καθυστέρηση 18
δευτερολέπτων. Στην τρίτη θέση έμεινε ο Έλπις Ποτουρίδης του ΟΦ Νέας
Ιωνίας, με διαφορά 25 δευτερολέπτων.

Στην κατηγορία των γυναικών η απόλυτη πρωταγωνίστρια στην ταχύτητα
του πανελληνίου πρωταθλήματος πίστας, Ελένη Κλαπανάρα (ΟΦ Νέας Ιωνίας),
πήρε το χρυσό μετάλλιο, αφήνοντας δεύτερη την Μαρία Τζουμανίκα του ΑΟ
Θησέας (+0’17’’) και τρίτη την Καλλιόπη Πολυχρονοπούλου (+1’00’’) του
Κρόνου Νικαίας.

Στους παίδες ο Γιάννης Σπανόπουλος του ΠΟ Κορωπίου πέρασε πρώτος τη
γραμμή τερματισμού, με δύο ποδηλάτες του ΠΟ Πατρών να ακολουθούν. Ήταν
οι Νίκος Βουκελάτος (+0’08’’) και Παναγιώτης Χιώνης (+0’11’’), που
συμπλήρωσαν τις δύο επόμενες θέσεις του βάθρου. Ο Νίκος Σπυρόπουλος (ΠΟ
Πατρών) στους Παμπαίδες, ο Στέλιος Σπυρόπουλος (ΑΟ Θησέας) στα μίνι
μεγάλα και ο Νίκος Μητσούλας (ΠΑΣ Ασκληπιός) στα μίνι μικρά, πήρα τα
χρυσά μετάλλια στις κατηγορίες τους.

Τέλος, στους μάστερ, οι Δημήτρης Ροβάκης (30-39 χρόνων), Λευτέρης
Παπουτσάς (40-49 χρόνων) και Χρήστος Κουρμπέτης (50 και άνω) κατάφεραν
να ανέβουν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Αγωνιστική δράση σαββατοκύριακου

Συνέχεια στην ποδηλατική αγωνιστική δράση με το σιρκουϊ στα Σπάτα, αλλά
και στην Νέα Ιωνία. Στην ανατολική αττική αναμένονται περισσότεροι από
100 ποδηλάτες το Σάββατο 31/5, ενώ ανάλογο ενδιαφέρον αναμένεται και
στην Νέα Ιωνία μια ημέρα αργότερα (1/6). Επίσης η Μαρία Μιχαλογιαννακη
βρίσκεται ήδη στην Ανδόρα, όπου θα αγωνιστεί στον δεύτερο αγώνα του
παγκοσμίου κυπέλλου κατάβασης. Τέλος η εθνική ομάδα ποδηλασίας ταχύτητας
συνεχίζει την προετοιμασία της στο ΟΑΚΑ, εν όψει Ολυμπιακών Αγώνων.
Αναλυτικότερα:

3ο σιρκουί Σπάτων

Περισσότεροι από 100 ποδηλάτες θα λάβουν μέρος στο 3ο σιρκουί των
Σπάτων, που θα γίνει την ομώνυμη περιοχή της ανατολικής Αττικής, το
Σάββατο 31/5, το απόγευμα. Η ώρα εκκίνησης είναι στις 16:00 και θα
λάβουν μέρος αθλητές των κατηγοριών ανδρών, εφήβων, παμπαίδων,
κορασίδων, παγκορασίδων, μίνι και ανεξαρτήτων. Η διαδρομή είναι εντός
της πόλης των Σπάτων και θα έχει μήκος 2,3 χιλιόμετρα.

1ος ποδηλατικός γύρος Νέας Ιωνίας

Το πρωί της Κυριακής, πρώτης Ιουνίου θα διεξαχθούν στο δήμο Νέας
Ιωνίας Αττικής ποδηλατικοί αγώνες στις κατηγορίες, ανδρών, γυναικών,
μάστερ (τρεις υποκατηγορίες), παίδων, παμπαίδων, μίνι (δύο
υποκατηγορίες) και ανεξαρτήτων (λαϊκός αγώνας). Οι αγώνες θα ξεκινήσουν
στις 9:30 (Κυριακή 1/6) και το σημείο εκκίνησης βρίσκεται στην πλατεία
Σημηριώτη. Η διαδρομή είναι κυκλική 1500 μέτρων στο κέντρο της πόλης,
όπου στην κατηγορία των ανδρών οι ποδηλάτες θα διατρέξουν 45 χιλιόμετρα,
αλλά στις υπόλοιπες κατηγορίες οι αποστάσεις θα είναι μικρότερες.

Στην Ανδόρα η Μιχαλογιαννάκη

Έχοντας ήδη δύο μετάλλια σε διεθνείς αγώνες κατάβασης, η Μαρία
Μιχαλογιαννάκη βρίσκεται ήδη στην Ανδόρα, που θα λάβει μέρος στον
δεύτερο αγώνα του παγκοσμίου κυπέλλου κατάβασης, την Κυριακή 1η Ιουνίου.
Η διαδρομή βρίσκεται στην πλαγιές των Πυρηναίων, στο Βάλνόρντ και
θεωρείται τεχνική και δύσκολη, αντάξια ενός παγκοσμίου κυπέλλου. Ωστόσο
μέχρι τώρα η λάσπη φαίνεται να αποτελεί το μεγάλο πρόβλημα για τους 247
αθλητές και 35 αθλήτριες, που θα πάρουν μέρος στον αγώνα.

Στην Αθήνα η προετοιμασία της Ολυμπιακής ομάδας

Συνεχίζεται η προετοιμασία της εθνικής ομάδας ποδηλασίας ταχύτητας,
με τους έξι ποδηλάτες (Χρήστο και Ζαφείρη Βολικάκη, Παναγιώτη Βουκελάτο,
Βασίλη Γαλάνη, Θάνο Μαντζουράνη και Βασίλη Ρέππα) να βρίσκονται εδώ και
μια εβδομάδα στην Αθήνα. Η προπόνηση γενικής δύναμης και φυσικής
κατάστασης ολοκληρώθηκε στην Χαλκιδική και πλέον μπαίνουν σε πρόγραμμα
εξειδικευμένης προπόνησης, που περιλαμβάνει περισσότερη προπόνηση στο
ποδηλατοδρόμιο της Αθήνας.

Ο 20χρονος Χρήστος Βολικάκης, που πήρε το χάλκινο μετάλλιο στο
παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2008, στο Κέιριν, αναφέρθηκε στις προπονήσεις
τους: «Στην Χαλκιδική η προετοιμασία πήγε καλά και τώρα συνεχίζουμε στην
Αθήνα. Απ ότι γνωρίζω θα αναχωρήσουμε μετά τις 20 Ιουνίου για διεθνείς
αγώνες στο εξωτερικό, που θα μας βοηθήσουν να βρούμε τον αγωνιστικό μας
ρυθμό. Το διάστημα μεταξύ των τελευταίων αγώνων και των Ολυμπιακών είναι
μεγάλο, οπότε οι αγώνες θα μας βοηθήσουν να κορυφώσουμε την αγωνιστική
μας ετοιμότητα. Νομίζω ότι από εδώ και πέρα θα υπάρξει άνοδος στο
επίπεδό μας, με κορύφωση το μεγάλο αθλητικό ραντεβού του Αυγούστου».

Για τους έξι ποδηλάτες της εθνικής και Ολυμπιακής ομάδας είναι μια
πρωτόγνωρη εμπειρία, αφού οι περισσότεροι από αυτούς είναι μόλις 20
χρόνων και ήδη φλερτάρουν με τη διάκριση, στα αγωνίσματα ταχύτητας.

Οι έξι ποδηλάτες, καθώς και ο εθνικός προπονητής, Κώστας Γεωργιάδης
είναι στη διάθεσή σας για κάποια συνέντευξη ή κάποιο αφιέρωμα στην
Ολυμπιακή ομάδα (μέχρι τις 20 Ιουνίου, πριν αναχωρήσουν για τους
διεθνείς αγώνες).

Σμίξη Γρεβενών ο τρίτος αγώνας του κυπέλλου Outsports

“”

Τη Κυριακή 25 Μαΐου πραγματοποιήθηκε στη Σμίξη Γρεβενών ο τρίτος
αγώνας του Διεθνή Κυπέλλου Ορεινής Ποδηλασίας Outsports. Ένας αγώνας 43
χλμ, ιδιαίτερα απαιτητικός και δύσκολος. Το σύνολο της υψομετρικής
διαφοράς ήταν 1620 μέτρα ενώ υπήρχαν πολλά μονοπάτια κατά τη διαδρομή
όπου οι αθλητές αναγκάζονταν να κουβαλούν στα χέρια τα ποδήλατά τους.

Πρώτος, τη γραμμή τερματισμού, πέρασε ο Ελβετός Πρωταθλητής. Στη
κατηγορία ελίτ, τη φανέλα του προπορευόμενου στη γενική κατάταξη κράτησε
ο Περικλής Ηλίας. Στη κατηγορία open υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός.
Συγκεκριμένα στη κατηγορία 19-29 τη φανέλα συνεχίζει να κρατά ο
Μοσχόπουλος Αντώνης. Στη κατηγορία 30-40 αντίστοιχα κυριαρχεί ο Ροβάκης
Δημήτρης και στους 40-50 έχουμε αλλαγή χεριών που κρατούσαν τη φανέλα
έως τώρα, καθώς ο Διττόπουλος Ιωάννης αντακαταστάθηκε από τον Μιχάλη
Διονυσόπουλο του BNCYCLING.

Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στις 28-29 Ιουνίου στη Πορταριά
Μαγνησίας.

Πανελλήνιο πρωτάθλημα ποδηλασίας πίστας

Την τελευταία ημέρα του
πανελληνίου πρωταθλήματος πίστας ο Πρωτέας Κερατσινίου έκανε το 1-2 στο
Κέιριν, ενώ πήρε το χρυσό μετάλλιο και στο Ομαδικό σπριντ των γυναικών.
Επίσης ο Παναγιώτης Κελόγλου (ΑΟ Θησέας) διπλασίασε τις νίκες του, στο
«πένταθλο» της ποδηλασίας πίστας, το Όμνιουμ. Αναλυτικότερα:

Κέιριν ανδρών

Στα τελευταία μέτρα του Κέιριν ο Ηλίας Κυριλής (ΑΣ Πρωτέας), που
εκτελεί ακόμα τη στρατιωτική του θητεία, κατάφερε να πάρει χρυσό
μετάλλιο στο πανελλήνιο πρωτάθλημα. Το ευχάριστο για την ομάδα του
Κερατσινίου είναι ότι δεύτερος πέρασε την γραμμή τερματισμού ο
συναθλητής του Κυριλή, Βαγγέλης Πολίτης, πανηγυρίζοντας και οι δύο τη
σπουδαία νίκη της ομάδας.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Στέφανος Κούγουλος από τον ΠΟ
Βόλος, συμπληρώνοντας το τρίτο μετάλλιο στη διοργάνωση.

Ομαδικό σπριντ γυναικών

Ακόμα ένα χρυσό μετάλλιο προστέθηκε στην συλλογή του Πρωτέα
Κερατσινίου, αυτή τη φορά στο ομαδικό σπριντ γυναικών. Οι Αγγελική
Κουτσονικολή και Ελένη Τσάβαρη κατάφεραν να νικήσουν στον τελικό την
ομάδα του Πελοτόν, αποτελούμενη από της Αθηνά Χατζηστύλη και Χριστίνα
Μανωλίδου, που τελικά αρκέστηκαν στην δεύτερη θέση.

Στη μάχη για το χάλκινο μετάλλιο η ομάδα του Τάλου Anek Lines
κατάφερε να κρατήσει το πλεονέκτημα χρόνου που είχαν στα προκριματικά
και έτσι να πάρουν το χάλκινο μετάλλιο.

Όμνιουμ ανδρών

Χάρη στην πρώτη θέση στο τελευταίο αγώνισμα του Όμνιουμ, το
χιλιόμετρο, ο Παναγιώτης Κελόγλου του Θησέα Ζωγράφου πήρε το δεύτερο
χρυσό μετάλλιο στο πανελλήνιο πρωτάθλημα πίστας 2008 (μετά το σκράτς). Ο
27χρονος ποδηλάτης σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στο χιλιόμετρο, που σε
συνδυασμό με την τρίτη θέση του Δημήτρη Γκαλιούρη (ΓΣ Λάρισας),
κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο (13 βαθμούς).

Ο Λαρισαίος, πρωταθλητής Ελλάδας στους πόντους, πήρε το ασημένιο
μετάλλιο (13 βαθμούς), ενώ ο Βασίλης Σβεντζούρης από τον ποδηλατικό
όμιλο του Βόλου, το χάλκινο συγκεντρώνοντας 21.

Η βαθμολογία έβγαινε αθροίζοντας τις θέσεις που είχαν στα πέντε
αγωνίσματα που συμμετείχαν. Έτσι ο Κελόγλου με τις πρώτες θέσεις του στο
σπριντ και το χιλιόμετρο, την δεύτερη θέση στην ατομική καταδίωξη και
την τέταρτη και πέμπτη θέση στους πόντους και το σκρτάτς αντίστοιχα,
συγκέντρωσε 13 βαθμούς. Έτσι έγινε ο πρώτος πρωταθλητής Ελλάδας του
αγωνίσματος, αφού διεξήχθη για πρώτη φορά.

Ο Δημήτρης Γκαλιούρης συγκέντρωσε το ίδιο σύνολο θέσεων (13 βαθμούς,
1ος στην ατομική καταδίωξη, 2ος στο σπριντ, 3ος στους πόντους και το
χιλιόμετρο και 4ος στο σκράτς), αλλά έχασε τη νίκη, αφού το άθροισμα των
χρόνων στα ατομικά αγωνίσματα, ήταν ευνοϊκό για τον Κελόγλου.

Πανελλήνιο πρωτάθλημα ποδηλασίας πίστας

Η Ελένη Κλαπανάρα του
ΟΦΝΙ κατέκτησε το τέταρτο χρυσό μετάλλιο στο πανελλήνιο πρωτάθλημα
ποδηλασίας πίστας, στον αγώνα Κέιριν γυναικών, ισοφαρίζοντας το περσινό
της ρεκόρ. Ο Τάλως Anek Lines κατέκτησε το πρώτο του χρυσό μετάλλιο στη
διοργάνωση, στο Μάντισον, ενώ η νεανική ομάδα του ΠΟ Βόλος στέφθηκε
πανελληνιονίκης στο ομαδικό σπριντ.

Κέιριν γυναικών: Κλαπανάρα και πάλι

Στα περσινά πλαίσια κινείται η Ελένη Κλαπανάρα του ΟΦ Νέας Ιωνίας
στο πανελλήνιο πρωτάθλημα πίστας 2008. Πέρσι είχε πάρει χρυσό μετάλλιο
στο σπριντ, στην ατομική χρονομέτρηση όπου είχε σημειώσει πανελλήνιο
ρεκόρ, στο σκράτς και το κέιριν, όπως ακριβώς έχει κάνει και φέτος.
Eίναι η απόλυτη νικήτρια στα αγωνίσματα ταχύτητας τα δύο τελευταία
χρόνια και αυτό το απέδειξε και με τη νίκη της στο τέταρτο αγώνισμα
φέτος, το κέιριν που κέρδισε χωρίς να αντιμετωπίσει προβλήματα.

Στην δεύτερη θέση έμεινε η 19χρονη Αγγελική Κουτσονικολή του Πρωτέα
Κερατσινίου που πήρε το τρίτο ασημένιο από την διοργάνωση (μετά την
ατομική χρονομέτρηση και το σπριντ), ενώ στην τρίτη έμεινε η Δανάη
Στρουμπούλη του ΠΕΣΑ Αστέρας.

Μάντισον ανδρών

Πρωταγωνίστρια η ομάδα του Τάλου Anek Lines στο μάντισον των ανδρών,
που πήρε το χρυσό μετάλλιο. Τα δύο αδέρφια της Χανιώτικης ομάδας,
Γιώργος και Πολυχρόνης Τζωρτζάκης κέρδισαν δύο στροφές και συγκέντρωσαν
18 βαθμούς, με αποτέλεσμα να στεφθούν πρωταθλητές Ελλάδας.

Στην ομάδα του Θησέα Ζωγράφου που πήρε το ασημένιο μετάλλιο, είχε
πτώση ο Παναγιώτης Κελόγλου, αλλά με τη βοήθεια του Δημήτρη
Πολυδωρόπουλου, ανέβηκαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου (24 πόντους, μια
στροφή πίσω).

Στην τρίτη θέση, παρά την πτώση τους, βρέθηκαν οι δύο αθλητές της ΟΦ
Νέας Ιωνίας, Ελπιδοφόρος Ποτουρίδης και Αναστάσης Αργυρός, παίρνοντας το
χάλκινο μετάλλιο (10 πόντους, 2 στροφές πίσω).

Ομαδικό σπριντ: ΠΟ Βόλος

Σπουδαία μάχη έδωσαν στον τελικό ο ΠΟ Βόλος με τον ΠΟ Πατρών στον
τελικό του ομαδικού σπριντ. Τελικά ο 24χρονος Βασίλης Σβεντζούρης, ο
19χρονος Στέφανος Κούγκουλος και ο 18χρονος Σωτήρης Μπρέτας στέφθηκαν
πρωταθλητές Ελλάδας, κερδίζοντας την ομάδα του Λάμπρου Βασιλόπουλου, τον
ΠΟ Πατρών.

Στην μάχη για το χάλκινο μετάλλιο η Cosmote Kastro κέρδισε την ΠΕΣ
Νέας Φιλαδέλφειας, με αποτέλεσμα να συμπληρώσει την τριάδα του βάθρου.

Τρίτη ημέρα – πρωινό πρόγραμμα

Ο Δημήτρης Γκαλιούρης του
ΓΣ Λάρισας κέρδισε τον αγώνα πόντων ανδρών, σε έναν αμφίρροπο, θεματικό
αγώνα με αλλαγές, ακόμα και στις πρώτες θέσεις. Επίσης η Ελισάβετ Χαντζή
του Διαγόρα Ρόδου διπλασίασε τις νίκες στο πανελλήνιο πρωτάθλημα, στον
αντίστοιχο αγώνα των γυναικών, ενώ διεξήχθησαν και οι αγώνες στις
κατηγορίες ΑΜΕΑ.

Πόντοι ανδρών

Ο Δημήτρης Γκαλιούρης από τον ΓΣ Λάρισας, κερδίζοντας τα τέσσερα από
τα 16 σπριντ του αγώνα, συγκέντρωσε 37 πόντους, και στέφθηκε πρωταθλητής
Ελλάδας 2008 στο αγώνισμα των Πόντων. Κατά τη διάρκεια των 160 στροφών
την πρώτη θέση διαδέχτηκαν και οι Αγγελής Αρμενατζόγλου και Γιώργος
Τζωρτζάκης, οι οποίοι όμως περιορίστηκαν στις επόμενες θέσεις του βάθρου.

Ο πρωταθλητής Ελλάδας δήλωσε: «Η κούρσα ήταν πολύ δυνατή από την
αρχή. Υπήρξαν συνεργασίες μεταξύ αθλητών των υπολοίπων ομάδων, που με
δυσκόλεψαν, αλλά ακόμα και κάτω από αυτές τις συνθήκες, κατάφερα να
στεφθώ νικητής. Με αυτή τη νίκη απέδειξα ότι δίκαια με επέλεξαν οι
εθνικοί προπονητές και η Ομοσπονδία, για να συμμετάσχω στο παγκόσμιο
πρωτάθλημα του 2008 (26-30/3/08)».

Ο αγώνας κρίθηκε στο τελευταίο σπριντ που κέρδισε τελικά ο 30χρονος
Λαρισαίος, αφήνοντας τον Γιώργο Τζωρτζάκη στην δεύτερη θέση. Ο ποδηλάτης
του Τάλου Anek Lines, που φέτος στέφθηκε νικητής στο δεύτερο πανελλήνιο
κύπελλο πίστας (9/3) στο ίδιο αγώνισμα, συγκέντρωσε τελικά 33 βαθμούς
και ανέβηκε στο δεύτερο σκαλοπάτι του βάθρου. Τρίτος ήταν ο Αγγελής
Αρμενατζόγλου της Cosmote Kastro με 27 βαθμούς συνολικά, παίρνοντας το
τρίτο μετάλλιο από τη διοργάνωση.

Πόντοι γυναικών

Το δεύτερο χρυσό μετάλλιο και τρίτο συνολικά κατέκτησε η Ελισάβετ
Χαντζή του Διαγόρα Ρόδου στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ποδηλασίας πίστας,
την Τρίτη ημέρα των αγώνων. Η 31χρονη Ροδίτισσα κέρδισε τα τέσσερα από
τα δέκα σπριντ του αγώνα και συγκεντρώνοντας 32 βαθμούς, κέρδισε τον αγώνα.

Στην δεύτερη θέση, με δύο βαθμούς διαφορά, ολοκλήρωσε τον αγώνα η
Αναστασία Παστουρματζή, δίνοντας το έκτο μετάλλιο στον σύλλογό της, τον
ΠΟ Πατρών, αλλά και το τρίτο προσωπικό. Το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησε η
Αθηνά Χατζηστύλη του Πελοτόν, με 27 βαθμούς.

Πανελλήνιο πρωτάθλημα ΑΜΕΑ

Στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ΑΜΕΑ που διεξάγεται παράλληλα με αυτό της
κατηγορίας ανδρών – γυναικών, στο Ολυμπιακό ποδηλατοδρόμιο, συμμετείχαν
ποδηλάτες σε επτά διαφορετικές κατηγορίες. Πρωταθλητές σε κάθε μια από
αυτές αναδείχτηκαν οι εξής: Παντελής Μακριδάκης (Β1 tandem, Τάλως Anek
Lines), Γιάννης Καλαϊτζάκης (LC1, Τάλως Anek Lines), Μανώλης Καπνόπουλος
(LC2, Πήγασος Κυψέλης), Παύλος Ζωνουδάκης (LC3, Πήγασος Κυψέλης), Σπύρος
Μαρκουλάκης (Div4, Αετοί Κρήτης) και στις γυναίκες η Αναστασία
Καλαϊτζάκη (LC1, Τάλως Anek Lines).

Ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Κώστας Γκρέκας, αναφέρθηκε στους στόχους
της ομάδας: «Οι χρόνοι για την περίοδο είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο,
για τους αθλητές της προ-εθνικής ομάδας. Στόχος μας είναι οι
Παραολυμπιακοί Αγώνες του Πεκίνου και για να πετύχουμε αξιοπρεπή
εμφάνιση, χρειάζεται ακόμη πολύ δουλειά, συνέπεια, συνέχεια και αθλητικό
επαγγελματισμό.

Τις επόμενες 15 ημέρες οι αθλητές θα συμμετάσχουν σε δύο αγώνες του
ευρωπαϊκού κυπέλλου (σ.σ. Ελβετία 7-9/6, Γερμανία 19-22/6) με στόχο την
συμμετοχή και σε αγώνες δρόμου, που αποτελούν τη συνέχεια του
προγραμματισμού των Παραολυμπιακών Αγώνων».

Πανελλήνιο πρωτάθλημα

Στα περσινά πρότυπα του
πανελληνίου πρωταθλήματος κινείται η Ελένη Κλαπανάρα του ΟΦΝΙ, μετά το
τρίτο χρυσό μετάλλιο που κατέκτησε το βράδυ της δεύτερης ημέρας του
πανελληνίου πρωταθλήματος πίστας. Επίσης νικητής στο σπριντ ανδρών
αναδείχτηκε ο Ολυμπιονίκης, Λάμπρος Βασιλόπουλος (ΠΟ Πατρών) και στο
Σκράτς ο ΑΟ Θησέας πήρε το τρίτο του χρυσό μετάλλιο, με τον Παναγιώτη
Κελόγλου. Αναλυτικότερα:

Σπρίντ Ανδρών

Μετά το 2005 επανήλθε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ο Ολυμπιονίκης,
Λάμπρος Βασιλόπουλος, κερδίζοντας στον τελικό του σπριντ τον στρατιώτη,
Ηλία Κυριλή του Πρωτέα Κερατσινίου. Ο ποδηλάτης του ΠΟ Πατρών που είχε
στεφθεί Ολυμπιονίκης, τόσο στο Σίδνεϊ, όσο και στην Αθήνα πήρε τη νίκη
στους δύο πρώτους αγώνες και ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλοπάτι του βάθρου.

Την μάχη για το χάλκινο κέρδισε ο συναθλητής του Λάμπρου
Βασιλόπουλου, Χρήστος Τσερεντζούλιας νικώντας τον Νίκο Αγγελίδη στον
μικρό τελικό.

Σκράτς ανδρών

Ο Παναγιώτης Κελόγλου χάρισε στον ΑΟ Θησέας το τρίτο χρυσό μετάλλιο
στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ανδρών – γυναικών, που διεξάγεται στο ΟΑΚΑ. Ο
27χρονος, γιος του παλαιού πρωταθλητή, Αλέκου Κελόγλου με την βοήθεια
της ομάδας του απέτρεψε κάθε μορφής επίθεση και έτσι στα τελευταία
μέτρα, όντας φαβορί, πέρασε πρώτος τη γραμμή τερματισμού, χωρίς να
αντιμετωπίσει προβλήματα από τους αντιπάλους του.

Δεύτερος πέρασε την γραμμή τερματισμού ο Αγγελής Αρμενατζόγλου
(Cosmote Kastro), συνεχίζοντας την πολύ καλή πορεία που έχει διαγράψει
μέχρι τώρα στη σεζόν, και τρίτος ο Δημήτρης Γκαλιούρης του ΓΣ Λάρισας.

Σπριντ γυναικών

Τρίτο χρυσό μετάλλιο για την Ελένη Κλαπανάρα στο πανελλήνιο
πρωτάθλημα ποδηλασίας πίστας του 2008, στο σπριντ αυτή τη φορά. Η
ποδηλάτισσα του ΟΦ Νέας Ιωνίας πήρε τη νίκη στους δυο αγώνες απέναντι
στην 19χρονη, Αγγελική Κουτσονικολή του Πρωτέα Κερατσινίου στον τελικό
του αγωνίσματος.

Την μάχη για το χάλκινο μετάλλιο έδωσαν η Δανάη Στρουμπούλη του ΠΕΣΑ
Αστέρας και η Ντόνκα Δρίβα του Ιαλυσού Ρόδου όπου με τον τρίτο και
καθοριστικό αγώνα η Στρουμπούλη πήρε τη νίκη.

Πίνακας μεταλλίων πανελληνίου πρωταθλήματος ανδρών – γυναικών

Μετά τη δεύτερη ημέρα

Σύνολο Χρυσά Ασημένια Χάλκινα

1 ΟΦ Νέας Ιωνίας 3 3 – –

ΑΟ Θησέας Ζωγράφου 3 3 – –

3 ΠΟ Cosmote Kastro Ηρακλείου 4 1 2 1

4 ΓΣ Διαγόρας Ρόδου 2 1 1 –

5 ΠΟ Πατρών 5 1 – 4

6 ΑΣ Πρωτέας Κερατσινίου 4 – 4 –

7 ΠΕΣ Νέας Φιλαδέλφειας 1 – 1 –

ΠΟ Πελοτόν 1 – 1 –

9 ΠΕΣΑ Αστέρας 2 – – 2

10 ΠΟ Τάλως Anek Lines 1 – – 1

ΓΣ Λάρισας 1 – – 1

Από το γραφείο τύπου

Δεύτερο χρυσό μετάλλιο για τον Θησέα Ζωγράφου

“”

Η ομάδα του ΑΟ Θησέας (πρωταθλήτρια εφήβων 2007) νίκησε την επί τρία
χρόνια πρωταθλήτρια Ελλάδας στην ομαδική καταδίωξη, Cosmote Kastro, στον
τελικό του αγωνίσματος, την Παρασκευή 23/5. Την νεανική τετράδα της
ομάδας από του Ζωγράφου αποτελούσαν ο πρωταθλητής στην ατομική
καταδίωξη, Δημήτρης Πολυδωρόπουλος, με τους Παναγιώτη Κελόγλου, Πέτρο
Γκαζώνη και Γιώργο Πεταλά.

Η συγκεκριμένη τετράδα άφησε στην δεύτερη θέση την Cosmote Kastro
(Αρμενατζόγλου Αγγελής, Αντωναράκης Φώτης, Καλουδάκης Νίκος και Ρόδιος
Θωμάς), ενώ στην μάχη για το χάλκινο μετάλλιο ο Τάλως Anek Lines
επιβλήθηκε του Κρόνου Νικαίας και έτσι συμπλήρωσε την τρίτη θέση του
βάθρου.

Δύο ρεκόρ μέσα σε λίγες ώρες από την Ελισάβετ Χαντζή

“”

Δύο πανελλήνια ρεκόρ σημείωσε μέσα σε λίγες ώρες η Ελισάβετ Χαντζή
του Διαγόρα Ρόδου, την δεύτερη ημέρα του πανελληνίου πρωταθλήματος
πίστας, στο ΟΑΚΑ. Η 31χρονη Ροδίτισσα κατέρριψε το δικό της ρεκόρ που
είχε από το Βαλκανικό πρωτάθλημα πίστας του 2007 (12/10, 3’55’’074),
βελτιώνοντας την επίδοση, περίπου πέντε δευτερόλεπτα. Το πρωί της
δεύτερης ημέρας κάλυψε τα τρία χιλιόμετρα σε 3 λεπτά, 50 δευτερόλεπτα
και 825 χιλιοστά, και λίγες ώρες αργότερα στον τελικό σημείωσε νέο ρεκόρ.

Στον τελικό η Ελισάβετ Χαντζή εκτός από τον τίτλο της
πρωταθλήτριας Ελλάδας για δεύτερη φορά στην καριέρα της και το χρυσό
μετάλλιο, βελτίωσε την πρωινή επίδοσή της, σταματώντας το χρονόμετρο στα
3 λεπτά, 49 δευτερόλεπτα και 737 χιλιοστά.

Ο πρωταθλήτρία Ελλάδας δήλωσε: «Σίγουρα είναι πολύ σημαντικό να
καταρρίπτω το ρεκόρ και ειδικά με την διαφορά που είχα, αφού βελτίωσα
τον χρόνο κατά πέντε δευτερόλεπτα. Στόχος μου είναι να κάνω έναν
αξιοπρεπή χρόνο, έτσι να έχω καλά αποτελέσματα στο εξωτερικό, για να
στέκομαι αξιοπρεπώς σε διεθνείς αγώνες».

Στην μάχη για την τρίτη θέση και το χάλκινο μετάλλιο στο πανελλήνιο
πρωτάθλημα, έδωσαν η Ελένη Τσάβαρη (3ο χρόνο, Πρωτέας Κερατσινίου) και η
Αναστασία Παστουρματζή (4ο χρόνο, ΠΟ Πατρών), με την Παστουρματζή να
κάνει την ανατροπή και να παίρνει το χάλκινο μετάλλιο.

Η Ελένη Κλαπανάρα (ΟΦΝΙ) την πρώτη ημέρα των αγώνων κατάφερε να
σημειώσει και αυτή ρεκόρ στα 500 μέτρα ατομικής χρονομέτρησης γυναικών,
με 37’’519.

AlpamayoPRO trail race 2008

Το δεύτερο AlpamayoPRO
trail race ανήκει πια στο παρελθόν. Για εμάς, όλους όσους δούλεψαν
σκληρά για την επιτυχία της διοργάνωσης θα μείνει ως μια έξοχη εμπειρία,
σε ένα μέρος που αγαπάμε πολύ. Την όμορφη Πάρνηθα που παρά το καίριο
πλήγμα που δέχθηκε πέρυσι έχει ακόμη μέρη μοναδικής ομορφιάς που
θελήσαμε να σας δείξουμε.

Το alpamayoPRO και ο αγώνας του θέλουν να προσελκύσουν τους
δρομείς στο βουνό και όχι τους δρόμους σε αυτό.

Θέλει να περάσει το μήνυμα ότι σε κάθε ορεινή δραστηριότητα ‘δεν
προσαρμόζουμε το βουνό στα μέτρα μας αλλά προσαρμοζόμαστε εμείς στα δικά
του’αποφεύγοντας να το βιάσουμε με συσκευασίες από τζελάκια και πεταμένα
ποτήρια σε σταθμούς τροφοδοσίας .Φέτος, παρόλη την απαιτητική διαδρομή
φαίνεται όλοι σας τα καταφέρατε θαυμάσια με μονό 12 από σχεδόν 200
δρομείς να μην φτάνουν στην γραμμή του τερματισμού.

Τα καλά σας λόγια αλλά και οι καλοπροαίρετες παρατηρήσεις σας για
έναν ακόμη καλύτερο ορεινό αγώνα θα είναι η πυξίδα μας για την επόμενη
διοργάνωση.

Εμείς δεν έχουμε παρά να σας το υποσχεθούμε.

Συγχαρητήρια σε όλους, αθλητές και θεατές.

Μεγάλο ευχαριστώ στον ποδηλατικό σύλλογο PELOTON για την άψογη
γραμματειακή του υποστήριξη, την ομάδα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού για
την ιατρική κάλυψη του αγώνα, τον εκδότη των περιοδικών Ποδηλάτης και
Ανεβαίνοντας Μίλτο Ζέρβα για βοήθεια και τις πολύτιμες πληροφορίες του
στην χάραξη της διαδρομής, τον Χάρη Μπαρμπαλιά του dromeasclub.gr και
τον Βασίλη Τζιβιέρη του ειδικού καθαριστηρίου Outdoor Care για την
αφιλοκερδή τους βοήθεια καθώς και τους χορηγούς του event εταιρείες The
North Face, New Balance, Buff, Marmot, Petzl, Suunto, Seven Heaven ,
Camelbak, Pearl Izumi, Knog, Silva, GU, Pepsico καθώς και στους χορηγούς
επικοινωνίας περιοδικά Ανεβαίνοντας και Runner.

Ήσασταν όλοι υπέροχοι!

Τόλης και Σίμος Τσακίρης

AlpamayoPRO

Επέστρεψε η εθνική ομάδα από την Γερμανία

Την 33η θέση κατέλαβε ο
Περικλής Ηλίας στον αγώνα νέων ανδρών του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος
ορεινής ποδηλασίας, που διεξήχθη στο Σάνκτ Βεντέλ της Γερμανίας. Ο
24χρονος ποδηλάτης από την Ελευσίνα που εκπροσωπούσε τα ελληνικά
χρώματα, είχε διαφορά από το αδιαφιλονίκητο φαβορί, Ελβετό, Νίνο
Σούρτερ, 8 λεπτά και 9 δευτερόλεπτα. Επίσης ο Γιώργος Παττές κατετάγη
55ος, με διαφορά 14ων λεπτών και 8 δευτερολέπτων από τον Ελβετό νικητή,
στην ίδια κατηγορία.

Στους έφηβους ο Αλέξης Κοκοβίκας κατέλαβε την 54η θέση, με
διαφορά 11 λεπτών και 42 δευτερολέπτων από τον Σλοβάκο νικητή, Πέτερ
Ζάγκαν, ενώ ο Χάρης Τακίδης για λίγα δευτερόλεπτα κλείστηκε στροφή από
τον νικητή, με αποτέλεσμα να μείνει μια στροφή πίσω και στην 73η θέση.
Τέλος οι Ταχόπουλος και Θεοδωρίδης έμειναν δύο στροφές πίσω (80η και 81η
θέση).

Ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Σταμάτης Ρώμας φαίνεται να έβγαλε τα
συμπεράσματά του, από το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα: «ήταν ένα καλό τεστ και
νομίζω ότι ξεκαθάρισαν τα πράγματα στην εθνική ομάδα για τους αθλητές
που θα συμμετάσχουν στον επόμενο σημαντικό αγώνα, το παγκόσμιο
πρωτάθλημα (σ.σ. Βάλ Ντι Σόλε της Ιταλίας 18-22/6). Θα συνεχίσουν στην
ομάδα οι δύο άνδρες καθώς και οι δύο από τους τέσσερις έφηβους. Σε
αυτούς υπήρξε βελτίωση, αφού οι διαφορές από τους πρώτους είναι
σημαντικά μικρότερες σε σχέση με το περσινό Ευρωπαϊκό της Καππαδοκίας.
Νομίζω ότι έπαιξαν σημαντικό ρόλο οι προετοιμασίες που έγιναν τους
προηγούμενους μήνες στο Λουτράκι και την Ιταλία, αλλά και ο γύρος
Χαλκιδικής για τους μεγαλύτερους».

Το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ορεινής ποδηλασίας αποτελεί πάντοτε έναν
αγώνα που αναδεικνύει πολλά νέα ταλέντα και μάλιστα αυτό στην Γερμανία
είχε πολύ μεγαλύτερη συμμετοχή από τα προηγούμενα. Πήραν εκκίνηση 77
νέοι και 86 έφηβοι.

Επίσης αίσθηση προκάλεσε στην κατηγορία ανδρών ελίτ το γεγονός ότι ο
Ολυμπιονίκης και τέσσερις συνεχόμενες φορές παγκόσμιος πρωταθλητής,
Ζουλιέν Αμπσαλόν, τερμάτισε 9ος.

Μάχη μέχρι το τέλος για τη νίκη

Ο Φώτης Αντωναράκης της
Cosmote Kastro αναδείχτηκε νικητής κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή του
γύρου κεντρικής Μακεδονίας, αφού τελευταίο ετάπ με την βοήθεια των
μπονους δευτερολέπτων πέρασε μπροστά από τον κύπριο, Μάριο Αθανασιάδη
για ένα δευτερόλεπτο, που αποδείχτηκε αρκετό για να κερδίσει τον
τριήμερο γύρο.

Ο Ηρακλειώτης της Cosmote Kastro μπορεί να μην κέρδισε κανένα ετάπ,
αφού στον πρόλογο αναδείχτηκε νικητής ο Ελβετος, Κρίστοφ Μπίσοφ (9ος ο
Αντωναράκης) και την δεύτερη ημέρα ο Αθνασιάδης με δεύτερο τον
Αντωναράκη, μετά από επίθεση των δύο για περισσότερο από 80 χιλιόμετρα.
Την τρίτη ημέρα, στο σιρκουί των Αμπελοκήπων, νικητής αναδείχτηκε ο
Αλέξανδρος Μαυρίδης του Κρόνου Νικαίας και εκεί ήρθε πάλι δεύτερος ο
Αντωναράκης. Αναλυτικότερα:

Ο Αντωναράκης νικητής στο νήμα

Ολοκληρώθηκε ο γύρος Κεντρικής Μακεδονίας την Κυριακή 18/5 και
νικητής στον τριήμερο γύρο αναδείχτηκε ο Φώτης Αντωναράκης. Ο ποδηλάτης
της Cosmote Kastro τερμάτισε δεύτερος στο πρώτο ετάπ του αγώνα που
τερμάτιζε στο χωριό Μουριές, πίσω από τον Κύπριο, Μάριο Αθανασιάδη
(εθνική ομάδα). Οι δύο ποδηλάτες αποσπάστηκαν 82 χιλιόμετρα από τον
τερματισμό και έτσι διατήρησαν τη διαφορά πάνω από τα 2,5 λεπτά, με
αποτέλεσμα η νίκη στο γύρο Κεντρικής Μακεδονίας να κριθεί ανάμεσα σε
αυτούς τους δύο ποδηλάτες, οι οποίοι είχαν διαφορά μόλις ενός
δευτερολέπτου μεταξύ τους, αλλά 2 λεπτών και 24ων δευτερολέπτων από τον
τρίτο της γενικής, Παύλο Χαλκιόπουλο (Κρόνος Νίκαιας). Ο πρωτοπόρος
Κρίστοφ Μπίσοφ στο δεύτερο ετάπ τερμάτισε έβδομος, με αποτέλεσμα να
χάσει τη φανέλα.

Την επόμενη ημέρα οι δυο πρωταγωνιστές φίλαγαν τα νώτα τους στο
σιρκουί 70 χιλιομέτρων των Αμπελοκήπων, με αποτέλεσμα να επιτεθεί ο
τέταρτος της γενικής, Αλέξανδρος Μαυρίδης του Κρόνου Νικαίας. Τελικά ο
Μαυρίδης στέφθηκε νικητής του τελευταίου ετάπ, ανεβαίνοντας στην τρίτη
θέση της γενικής, όμως στο μαζικό σπριντ ο Φώτης Αντωναράκης κέρδισε τον
Κύπριο, Μάριο Αθανασιάδη, με αποτέλεσμα να περάσει πρώτος στην γενική
κατάταξη, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή του αγώνα.

Ο Αντωναράκης ήρθε δεύτερος παίρνοντας 6 δευτερόλεπτα μπονους (όπως
όριζε ο κανονισμός) και ο Αθανασιάδης με την τρίτη θέση στο ετάπ, πήρε 4
δευτερόλεπτα μπόνους, με αποτέλεσμα οι δύο πρώτοι ποδηλάτες να έχουν
διαφορά ενός δευτερολέπτου και ο τρίτος, Αλέξανδρος Μαυρίδης στα 2 λεπτά
και 8 δευτερόλεπτα.

Ο νικητής του γύρου δήλωσε: «Με βοήθησε ο Νίκος Καλουδάκης στα
τελευταία μέτρα για να κερδίσω το σπριντ, με αποτέλεσμα να πάρω τα
μπόνους δευτερόλεπτα και να στεφθώ νικητής του γύρου. Επιχειρήσαμε
πολλές επιθέσεις με τον Νίκο (Καλουδάκης) στο τελευταίο ετάπ και τελικά
δικαιωθήκαμε. Νομίζω η νίκη μου αλλά και τα τελευταία αποτελέσματα της
Cosmote Kastro στους ελληνικούς αγώνες, δείχνουν την δουλειά που έχει
γίνει μέχρι τώρα στην ομάδα».

Τελευταία ημέρα Μάχη της Κρήτης

Ο Γιώργος Τζωρτζάκης του
Τάλου Anek Lines αναδείχτηκε νικητής την τελευταία ημέρα του τριήμερου
αγώνα, Μάχη της Κρήτης, στο σιρκουί των Αγίων Αποστόλων, στα Χανιά. Ο
23χρονος Χανιώτης ο οποίος τις δύο τελευταίες εβδομάδες κέρδισε τα
σιρκουί στο Ηράκλειο (Καζαντζάκεια) και τα Χανιά (Βενιζέλεια),
συγκέντρωσε 54 πόντους, στο μικρό και τεχνικό σιρκουί των 50 στροφών (55
χιλιόμετρα), λίγο έξω από τα Χανιά.

Ο Αγγελής Αρμενατζόγλου (Cosmote Kastro) ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί
του βάθρου, ολοκληρώνοντας με επιτυχία τον αγώνα στα Χανιά, μια εβδομάδα
πριν το πανελλήνιο πρωτάθλημα πίστας, αφού το Σάββατο 17/5 στέφθηκε
νικητής στο Ακρωτήρι. Την τρίτη μεγαλύτερη βαθμολογία είχε ο Βρετανός,
Τζόναθαν Τιερνάν της Μίντ Ντέβον με 44 πόντους.

Ο αγώνας ήταν 50 στροφών στους Αγίους Αποστόλους Χανίων, με δέκα
σπριντ. Ο νικητής κάθε σπριντ πρόσθετε 5 βαθμούς, ενώ βαθμούς έπαιρναν
και οι υπόλοιποι τρεις, όπως και στους αγώνες Πόντων στην πίστα.

Γενική βαθμολογία

Στην γενική βαθμολογία νικητής αναδείχτηκε ο Βρετανός της Μίντ
Ντέβον, Τζόναθαν Τιερνάν, αφού ήταν νικητής στην Ασή Γωνιά (16/5),
δεύτερος στην ατομική χρονομέτρηση στο Χορδάκι (17/5), ένατος στο
σιρκουί στο Ακρωτήρι (17/5) και τρίτος στο σιρκουί των Αγ. Αποστόλων
(18/5). Αυτό του έδωσε το μικρότερο άθροισμα θέσεων, με αποτέλεσμα να
περάσει πρώτος στην γενική βαθμολογία.

Την δεύτερη καλύτερη βαθμολογία είχε ο Γιώργος Σκαλιδάκης του Τάλου
Anek Lines, αφού στους Αγίους Αποστόλους (18/5) τερμάτισε 5ος και στους
τρεις προηγούμενους αγώνες, τέταρτος.

Κέρδισε ο Αρμενατζόγλου, πάλι τέταρτος ο Σκαλιδάκης

Την δεύτερη ημέρα στον
αγώνα Μάχη τη Κρήτης ο Αγγελής Αρμενατζόγλου της Cosmote Kastro στέφθηκε
νικητής στο σιρκουί 70 χιλιομέτρων, στο Ακρωτήρι Χανίων, το απόγευμα του
Σαββάτου 17/5. O 29χρονος Ηρακλειώτης αποσπάστηκε με τον Πλάμεν Ντίμοφ
της Τζάρ Σιμεόν Τιμ που ήρθε δεύτερος και τον Πολυχρόνη Τζωρτζάκη του
Τάλου Anek Lines (3ος). Οι τρεις ποδηλάτες αποσπάστηκαν 34 χιλιόμετρα
από τον τερματισμό και έλυσαν τις διαφορές τους στο τελικό σπριντ.
Τέταρτος τερμάτισε για τρίτη φορά στον Μάχη της Κρήτης φέτος, ο Γιώργος
Σκαλιδάκης (+0’51’’, Τάλως Anek Lines).

Ο νικητής του αγώνα δήλωσε: «Επέλεξα να τρέξω τους δύο
τελευταίους αγώνες του μάχη της Κρήτης, επειδή έχει ευθεία και είμαι στο
τελικό στάδιο της προετοιμασίας μου για το πανελλήνιο πρωτάθλημα πίστας
που αποτελεί και το αγώνα στόχο. Η νίκη δείχνει ότι είμαι σε καλή
κατάσταση και ότι η προετοιμασία έχει πάει καλά. Το πανελλήνιο
πρωτάθλημα πίστας είναι την επόμενη εβδομάδα, οπότε ελπίζω να έχω καλή
εμφάνιση στον αγώνα – στόχο. Τέλος ευχαριστώ ιδιαίτερα έναν από τους
χορηγούς της ομάδας τον κ. Δημήτριο Καμπριάνη που με έχει στηρίξει
ψυχολογικά τους τελευταίους μήνες».

Το πρωί του Σαββάτου, ο Γιώργος Σκαλιδάκης του Τάλου Anek Lines στην
ανηφορική ατομική χρονομέτρηση 12 χιλιομέτρων στο χωριό Θέρισο, σημείωσε
την καλύτερη ελληνική εμφάνιση καταλαμβάνοντας την 4η θέση. Ο 23χρονος
Χανιώτης είχε διαφορά 1ος λεπτού και 12 δευτερολέπτων από τον Βούλγαρο,
Ντανιάν Φιλιπόφ που αναδείχτηκε νικητής. Η κλίση στη διαδρομή έφτανε το
15% με αποτέλεσμα να υπάρξουν σημαντικές διαφορές σε σχέση με τους
υπόλοιπους ποδηλάτες.

Κέρδισε ο Αρμενατζόγλου, πάλι τέταρτος ο Σκαλιδάκης

Την δεύτερη ημέρα στον
αγώνα Μάχη τη Κρήτης ο Αγγελής Αρμενατζόγλου της Cosmote Kastro στέφθηκε
νικητής στο σιρκουί 70 χιλιομέτρων, στο Ακρωτήρι Χανίων, το απόγευμα του
Σαββάτου 17/5. O 29χρονος Ηρακλειώτης αποσπάστηκε με τον Πλάμεν Ντίμοφ
της Τζάρ Σιμεόν Τιμ που ήρθε δεύτερος και τον Πολυχρόνη Τζωρτζάκη του
Τάλου Anek Lines (3ος). Οι τρεις ποδηλάτες αποσπάστηκαν 34 χιλιόμετρα
από τον τερματισμό και έλυσαν τις διαφορές τους στο τελικό σπριντ.
Τέταρτος τερμάτισε για τρίτη φορά στον Μάχη της Κρήτης φέτος, ο Γιώργος
Σκαλιδάκης (+0’51’’, Τάλως Anek Lines).

Ο νικητής του αγώνα δήλωσε: «Επέλεξα να τρέξω τους δύο
τελευταίους αγώνες του μάχη της Κρήτης, επειδή έχει ευθεία και είμαι στο
τελικό στάδιο της προετοιμασίας μου για το πανελλήνιο πρωτάθλημα πίστας
που αποτελεί και το αγώνα στόχο. Η νίκη δείχνει ότι είμαι σε καλή
κατάσταση και ότι η προετοιμασία έχει πάει καλά. Το πανελλήνιο
πρωτάθλημα πίστας είναι την επόμενη εβδομάδα, οπότε ελπίζω να έχω καλή
εμφάνιση στον αγώνα – στόχο. Τέλος ευχαριστώ ιδιαίτερα έναν από τους
χορηγούς της ομάδας τον κ. Δημήτριο Καμπριάνη που με έχει στηρίξει
ψυχολογικά τους τελευταίους μήνες».

Το πρωί του Σαββάτου, ο Γιώργος Σκαλιδάκης του Τάλου Anek Lines στην
ανηφορική ατομική χρονομέτρηση 12 χιλιομέτρων στο χωριό Θέρισο, σημείωσε
την καλύτερη ελληνική εμφάνιση καταλαμβάνοντας την 4η θέση. Ο 23χρονος
Χανιώτης είχε διαφορά 1ος λεπτού και 12 δευτερολέπτων από τον Βούλγαρο,
Ντανιάν Φιλιπόφ που αναδείχτηκε νικητής. Η κλίση στη διαδρομή έφτανε το
15% με αποτέλεσμα να υπάρξουν σημαντικές διαφορές σε σχέση με τους
υπόλοιπους ποδηλάτες.

Δεύτερος ο Χαλκιόπουλος

Δεύτερος ο Χαλκιόπουλος στην πρώτη ημέρα του γύρου κεντρικής Μακεδονίας

Στον πρόλογο μήκους 2,4 χιλιομέτρων του γύρου κεντρικής Μακεδονίας
που διεξήχθη στην παραλία της Θεσσαλονίκης με εκκίνηση και τερματισμό
τον Λευκό Πύργο, ο Ελβετός ποδηλάτης Κρίστοφ Μπίσοφ της Μπάικιν Σάιπρους
αναδείχτηκε νικητής, καλύπτοντας την απόσταση σε 2 λεπτά και 40
δευτερόλεπτα. Δεύτερος, με διαφορά ενός δευτερολέπτου ήταν ο Παύλος
Χαλκιόπουλος του Κρόνου Νικαίας και τρίτος ο Σταύρος Καλογιαννίδης του
ΠΑΟΚ, τρία δευτερόλεπτα βραδύτερος.

Με την διαφορά να παραμένει σε οριακά επίπεδα ο δεύτερος της
γενικής, Παύλος Χαλκιόπουλος δήλωσε για την συνέχεια του γύρου: «Δεν
ξέρω αν ο Μπίσοφ θα έχει την στήριξη που ενδεχομένως να χρειαστεί, σε
αντίθεση με εμένα που έχω πολύ ισχυρούς συναθλητές στην ομάδα μου.
Υπάρχουν δύο ετάπ ακόμα, ένα αντοχής που είναι κρίσιμο και ένα σιρκουί.
Εκεί θα κριθεί ο αγώνας. Η διαφορά είναι οριακή και νομίζω ότι θα βρω
τον τρόπο, εγώ και η ομάδα μου, για να στεφθώ νικητής».

Ο πρόλογος στο κέντρο της πόλης, με φόντο τον Λευκό Πύργο ήταν η
αιτία για να υπάρξει πλήθος κόσμου στην διαδρομή και να παρακολουθήσει
τον αγώνα. Ο γύρος συνεχίζεται με το δεύτερο ετάπ, μήκους 99 χιλιομέτρων
από την Εύοσμο Θεσσαλονίκης και τερματισμό στα σύνορα με τα Σκόπια, στο
χωριό Μουριές, δίπλα στα Δοϊράνη.

Προτεινόμενα