B&N Forum – Τελευταίες Συζητήσεις

Προβολή

Το Tihiorace Brevet σού υπόσχεται μία μοναδική ποδηλατική εμπειρία

Μια νέα δράση θα πραγματοποιηθεί στο νομό της Φωκίδας με αφετηρία και τερματισμό το όμορφο χωριό του Τειχίου της ορεινής Δωρίδας.

Ένα ποδηλατικό Brevet 205 χλμ. με 3.900 υψομετρικά, σε μια απαιτητική και ταυτόχρονα υπέροχη διαδρομή με πολλές εναλλαγές, γύρω από την λίμνη του Μόρνου και ανάμεσα στα όμορφα αλλά και μαρτυρικά χωριά του νομού Φωκίδας και στην καταπράσινη Γκιώνα.

Η διαδρομή ξεκινάει από το Τείχιο Δωρίδας και ακολουθεί τον ανηφορικό δρόμο προς Παλαιοξάρι – Ποτιδάνεια και κατεβαίνει προς Περιθιώτισσα όπου και διασχίζει τον ποταμό Μόρνο. Στην συνέχεια περνάει πάνω από το φράγμα του Μόρνου και συνεχίζει τον παραλήμνιο δρόμο προς Μαλανδρίνο, όπου και περνάει έξω από το χωριό στον κεντρικό δρόμο.

Συνεχίζουμε προς τα δυο μαρτυρικά χωριά της Βουνιχώρας και της Αγίας Ευθυμίας, πηγαίνοντας προς Άμφισσα όπου περνάμε από την πλατεία της και βγαίνοντας ακολουθούμε τον δρόμο προς την Βίνιανη, «μέσα» από το φαράγγι όπου είναι προέκταση της χαράδρας του Ρέκκα, ένα από τα ιστορικότερα μέρη της χώρας καθώς αποτελεί το μνημείο αντίστασης των Ελλήνων απέναντι σε Ιταλούς και Γερμανούς. Από την Άμφισσα ξεκινάει και η μεγαλύτερη ανάβαση της διαδρομής μήκους 23 χλμ. (από το 85ο χλμ. έως το 108 χλμ.).

Το Tihiorace Brevet σού υπόσχεται μία μοναδική ποδηλατική εμπειρία

Στη συνέχεια μέσα από τα έλατα συναντάμε τη διασταύρωση για το επόμενο επίσης μαρτυρικό χωριό της Καλοσκοπής όπου η μαγεία του τοπίου θα σας συνεπάρει.

Κατεβαίνοντας διασχίζουμε την Γκιώνα και το όμορφο ελατοδάσος και βρισκόμαστε έξω από την Παύλιανη (121 χλμ.), περνάμε το καταφύγιο και κατηφορίζουμε προς Στρόμη (127 χλμ.) ένα από τα ομορφότερα ελληνικά χωριά με πλούσια δράση τα χρόνια του πολέμου. Βγαίνοντας απ το χωριό συναντάμε έναν υπέροχο καταρράκτη!

Ακούγοντας τα γάργαρα νερά του ποταμού Μόρνου κατηφορίζουμε προς την Συκέα (137 χλμ.), το Λευκαδίτη (145 χλμ.) περνάμε έξω από το μαρτυρικό Λιδωρίκι και περνώντας από την νέα γέφυρα ακολουθούμε τον δρόμο δίπλα στην Λίμνη του Μόρνου όπου και συναντάμε το χωριό Κάλλιο (156 χλμ.) για να ξανασυναντήσουμε το φράγμα (183 χλμ.). Το παραλίμνιο τμήμα της διαδρομής έχει συνεχόμενα ανηφορικά και κατηφορικά τμήματα. Στην συνέχεια κατηφορίζουμε διασχίζοντας έναν υπέροχο δρόμο μέσα σε πλατάνια όπου συναντάμε την διασταύρωση για χάνι Ρέρεση – Ναύπακτος. Ανηφορίζουμε το τελευταίο τμήμα μέχρι να βρούμε την διασταύρωση για Τείχιο.

Η διαδρομή είναι 207 χλμ. με 3900 υψομετρικά, με πολλές εναλλαγές σε κλίσεις που δεν ξεπερνούν το 12%. Το υψηλότερο σημείο της διαδρομής είναι μετά την διασταύρωση της Παύλιανης και έχει υψόμετρο 1250.

Το Tihiorace Brevet σού υπόσχεται μία μοναδική ποδηλατική εμπειρία

Θα υπάρχουν 3 κοντρόλ όπου θα προσφέρουν νερό, τροφή, ενεργειακά, ηλεκτρολύτες κλπ. Επίσης υπάρχουν πολλά σημεία στην διαδρομή (χωριά, πηγές κλπ) για ανεφοδιασμό σε νερό και τρόφιμα.

Η ώρα εκκίνησης είναι 07:00πμ – 08:00πμ. Κατά την εκκίνηση θα γίνει έλεγχος για την ορθή χρήση κράνους – ανακλαστικού γιλέκου & φώτων.

Η εκκίνηση δεν θα είναι ομαδική.

Πηγή: cycle365.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Συμπληρώστε την παρακάτω μαθηματική εξίσωση για να αποδείξετε ότι δεν είστε ρομπότ! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.