“”
Την Παρασκευή 19/12 αρχίζουν οι αγώνες του 2ου Παγκοσμίου Κυπέλλου
Πίστας της σαιζόν 2006 – 2007, στην Μόσχα.
Στην Ελληνική αποστολή που αναχωρεί την Τετάρτη 13/12, μετέχουν οι
αθλητές Παναγιώτης Βουκελάτος, Χρήστος Βολικάκης, Βασίλης Ρέππας και
Κώστας Τρουλινός.
Το πρόγραμμα αρχίζει την Παρασκευή 19/12 το πρωί και πρώτος από
τους Έλληνες αθλητές ξεκινάει ο Χρήστος Βολικάκης (Παγκόσμιος
Πρωταθλητής εφήβων το 2005) συμμετέχοντας στους προκριματικούς του
Κερίν. Ο Βολικάκης ήδη από το 1ο Παγκόσμιο Κύπελλο έχει 1 βαθμό και
βρίσκετε στην 10η θέση της γενικής κατάταξης. Το απόγευμα της ίδιας
μέρας έχουμε την συμμετοχή του Κώστα Τρουλινού στο «Χιλιόμετρο» και τους
ημιτελικούς και τελικούς του Κερίν.
Το Σάββατο 20/12 το πρωί αγωνίζονται στους προκριματικούς του
«Σπριντ» οι Κώστας Τρουλινός και Ρέππας Βασίλης. Ο αγώνας του «Σπριντ»
ολοκληρώνεται το ίδιο βράδυ.
Την Κυριακή το πρωί αγωνίζεται η ομάδα ταχύτητας στο αγώνισμα του
«Ομαδικού Σπριντ» με τους Παναγιώτη Βουκελάτο (1η στροφή), Βασίλη Ρέππα
(2η στροφή) και Χρήστο Βολικάκη (3η στροφή). Η διαφορετική Πίστα
(333,3μ.) θα μακρύνει την χρονική διάρκεια του αγώνα και έτσι αβαντάζ
στο συγκεκριμένο αγώνισμα θα έχουν οι ομάδες που διακρίνονται για την
αντοχή στην ταχύτητά τους.
Την ομάδα συνοδεύει ο Γενικός Γραμματέας της Ελληνικής Ομοσπονδίας
Ποδηλασίας, κ. Γεώργιος Ροδούσης, ο προπονητής κ. Γεωργιάδης και ο μασέζ
κ. Παναγιώτοφ.




